Pandeminin satın alma şeklimizi kalıcı olarak değiştirdiğini ifade etmek artık bir klişeye dönüştü. Uzun süreli karantinalar, mağaza kapanışları ve evde kal siparişleri, çoğumuzu olağan rutinlerimizden uzaklaştırarak yeni internet ürünleri ve hizmetlerini ön plana çıkardı. Tüketiciler, tüm evde kalma gereksinimleri için (ev ofis mobilyaları, maskeler, terler ve un vb.) 2020 ve 2021'de çevrimiçi oldu.
Şimdi her işletme sahibi için asıl soru şu: aşılanma ve karantina emirlerinin kaldırılmasıyla pandemi sonrasına uyumlu bir ürün stratejisi nasıl oluşturulur? Mağazalar en iyi ürünleri elinde tutmaya devam etmeli mi yoksa yeni kategorilere mi odaklanmalılar? Ve çevrimiçi firmalar, harcamalarında yeniden tam olarak faaliyete geçecekleri için bir değişikliğe hazırlanırken, halihazırda kazandıkları müşterileri nasıl elde tutabilirler?
- Bebek giysileri ve aksesuarları
- Sanal sınıflar ve deneyimler
- Spor malzemeleri
- Ev temizlik ürünleri
- Güzellik ürünleri
- Sebze ve Meyve
- Spor Giyim
- Giyim ve Aksesuarlar
- Evcil hayvan malzemeleri
Bunların yanı sıra kişisel bakım, katılabileceğiniz en istikrarlı sektörlerden biridir. Pandemi olsun ya da olmasın, kişisel hijyen rutinlerimizi sürdürmeye ihtiyacımız var.
Ve görünüşe göre, pek azımız gerçek hayatta diş macunu almayı özlüyoruz. Tüketicilerin %40'ı pandemi sırasında çevrimiçi olarak daha fazla kişisel bakım ürünü satın aldı ve %17'si pandemi sonrasında bundan daha fazla satın almayı planlıyor.
Ekonomi yeniden açıldığında;
Birçok e-ticaret firması ya uygun ürünlerle yeni talepleri karşılayacak ya da müşterilerinin gereksinimlerini karşılamak için hızla değişmek zorunda kalacak. Pandeminin zirvesi sırasında gelişim gösterenler, kendilerini değişime ve belki de yıpranmaya karşı hazırlamalıdır. Şu anda mevcut internet işletmeleri için en zor sorun müşterilerini elde tutmaktır.
Doğru ürün veya ürün kategorisini seçmek, başarınız için etkili olabilir. Seçtiğiniz ürünler, pazarlamadan nakliyeye, fiyatlandırmaya ve daha fazla ürün geliştirmeye kadar tüm işinizi şekillendirecektir.
Umuyoruz ki, bu fikirler çarkları döndürecek ve sizi insanların satın almak isteyeceği ve sizin de satmaktan aynı derecede heyecan duyacağınız bir ürüne yönlendirmeye yardımcı olacaktır.
Bize göre güçlü anlatım, ürün geliştirme ve kolay ödeme, alışkanlıklar değişse ve büyük mağazalar geri dönse bile sadık müşterileri elde tutmanın veya geliştirmenin yöntemleridir. Bu basit değil biliyoruz. Ama bir girişimci olarak hiçbir zaman kolay olanı sevmediniz.
Yorum yapın