İş Geliştirme - Geleneksel Reklamlar


Modern pazarlamacılar, yeni müşteriler edinmek için daha geleneksel reklamcılık biçimlerine dönmeye başladıkça, dijital pazarlamanın eski tip reklamlarını öldürmediği ortaya çıktı.

Tüketiciler tarafından en çok güvenilen pazarlama kanallarının sıralaması
MarketingSherpa tarafından yayınlanan bu araştırma, çoğu dijital kanaldaki geleneksel medyaya tüketici güvenini göstermektedir.
Görüntülü reklamların her yerde bulunmasıyla, tüketicilerin reklam engelleyicilerini görmezden gelmesi veya kapsamdan çekilmesi için dijital pazarlama çabaları daha kolay hale geldi. Basılı broşürler gibi küçük ölçekli çabalardan reklam panolarına ve hatta TV reklamlarına kadar geleneksel medya, müşteri kazanım kanallarınızı yeni, hedef kitleye ulaşmak için çeşitlendirmenin iyi bir yolu olabilir.

Aynı zamanda, teknoloji, küçük işletmeler için geleneksel reklamcılık yöntemlerinin hem maliyetleri hem de erişilebilirliği konusunda önemli iyileştirmeler yapmıştır. Artık çevrimiçi mağazanıza bağlanabilen ve müşteri adaylarınıza veya müşterilerinize fiziksel kartpostallar göndermek için müşteri verilerini kullanabilen Touchcard gibi uygulamalar var.


Bu kampanyadan satışları takip etmek için harekete geçirme ifadesi olarak çevrimiçi bir indirim koduyla THINX tarafından Icon için tasarlanmış metro reklamı.

Avantajları

Maliyetlerin azaltılması: AdAge'a göre, en büyük TV şovlarında reklam yayınlama maliyeti düşüyor. İlk 10 programdaki bir reklamverenin fiyatları çoğu işletmenin bütçesinin çok dışında olsa da, bazı araştırmalar TV reklamcılık BGBM'lerinin 2,26 ABD doları kadar düşük olduğunu göstermektedir. Amacınız en düşük maliyetle olabildiğince çok kişiye ulaşmaksa, TV reklamlarının geniş ve büyük erişimi markanız için ekonomik açıdan anlamlı olabilir.

Tüketici güveni: Tüketicilerin dijital reklamlara duydukları güven, özellikle tanınmış markalar çevrimiçi kampanyalar yayınlamaya başladığında zaman içinde artmıştır. Bununla birlikte, MarketingSherpa tarafından yayınlanan bir ABD çalışmasına göre, basılı ve TV reklamları, tüketicilerin en çok güvendikleri reklam kanallarına gelince yine de en üst sıralarda yer almaktadır.

Potansiyel tuzaklar

İzleme: Geleneksel reklamcılıkla bu kadar geniş bir erişime sahip olmanın tek nedeni, dijital kanallarda var olan hassas izleme eksikliğidir. Basılı veya TV kampanyası yayınlarken, reklamlarınızı gördükten sonra görüntüleyen veya harekete geçenlerin doğrudan web sitenizi ziyaret ettikleri gibi "cookied" olmadığından, bir kampanyadan kesin YG’yi her zaman bilmek mümkün olmayabilir. Bununla birlikte, yukarıdaki Icon gibi bazı dijital ilk markalar, ilk satın alma indirim kodunu metro reklamlarına entegre etmenin, müşterilerin bu kampanyalardan edinmelerini izlemeye nasıl yardımcı olabileceğini göstermiştir.

Önceden yapılan yatırım: Geleneksel reklamlara özgü bütçe taahhüdü ve esneklik eksikliği genellikle riskli olarak görülmektedir. Dijital, programatik reklamcılık, işletmelerin kampanyalarından gerçek zamanlı sonuçlara dayanarak dönmelerini ve yeniden yatırım yapmalarını ve daha küçük ölçekli bir bütçeyle neyin işe yaradığını öğrenmelerini sağlar. Önce pazarlama mesajınızı daha esnek bir ortamda sınamadıysanız, geleneksel medyanın ilk yatırımları sizi hayal kırıklığına uğratan sonuçlara yol açabilir.

Kim için iyi?

Yerel işletmeler: Çok yüksek bir ücret karşılığında geleneksel reklamcılıkla, bu kanallardaki verimlilik yerel baskı, TV ve radyo reklamlarıyla bulunabilir. İşletmeniz yalnızca belirli bir ülkeye gönderebilirse veya yerel bir izleyici kitlesi için tasarlandıysa, bir şehrin spor takımını kutlamak gibi, yerel medyada reklam vermek, hala yüksek hedeflere ulaşırken düşük maliyetli ulaşıma sahip olmanızı sağlar.

Yüksek fiyatlı ürünleri olan işletmeler: Ortalama sipariş değeri, yüksek fiyatlı medya söz konusu olduğunda önemli bir rol oynar. Endy ve Casper gibi şirketler, genellikle 1000 dolardan fazlaya mal olan yataklarını satmak için ev dışı reklamlara toplu taşıma yatırımlarına yatırım yapıyorlar. Sipariş değeriniz yüksekse ve kâr marjınız yüksekse, düşük bütçeli geleneksel reklamlara harcama riski, daha az satın alma işleminin kârlı olması gereği ile telafi edilebilir.