Kazançlı bir Çevrimiçi Mağaza Oluşturmak


 

Günümüzde çok net bir şekilde gözüktüğü üzere, e-ticaretin geleceği inanılmaz derecede parlak. Bu parlak geleceğe rağmen, bir e-ticaret işi başlatmak zor bir iştir ve doğru zamanda bir araya gelmesi gereken birçok adım ve karar gerektirir.

Yardımcı olmak adına, Shopify'ın en iyi içeriklerinden derlenen, çevrimiçi bir mağaza başlatmak adına kapsamlı bir plan hazırladık.

Shopify Çevrimiçi Mağaza Oluşturma Rehberi

Bir e-ticaret işletmesi kurmanın ilk adımı, hangi ürünleri çevrimiçi, toptan satış veya doğrudan tüketiciye satmak istediğinize karar vermektir. Bu genellikle yeni bir çevrimiçi iş kurmanın en zor ve yorucu kısmıdır.

İkinci adım ise fikrinizi değerlendirmektir. Fikrinizin piyasada karşılık bulacağınızdan emin olmanız gerekir. Güçlü bir ürün fikrine vardıysanız, bir sonraki adımınız ürünlerinizi nereden ve nasıl temin edeceğinizi bulmaktır.

Bu adımlardan sonra sektörde karşılaşacağınız rekabeti iyice araştırmanız gerekecek, böylece neyle karşı karşıya olduğunuzu ve işinizi onlarınkinden nasıl farklı kılabileceğinizi öğreneceksiniz.

Rekabetçi araştırmanız tamamlandıktan sonra, artık iş planınızı yazma zamanı. İş planı, fikir ve düşüncelerinizi bir araya getirmenize yardımcı olacak bir yol haritasıdır.

Hangi ürünü satacağınızı belirlemenin yanı sıra, bir diğer zorlu karar da işletmenizin veya markanızın adını belirlemek ve bu alan adını benimsemektir.

Hafızlarda yer edinecek bir ad seçtikten ve ilgili bir domain adını satın aldıktan sonra, basit bir logo oluşturma zamanı.

E-ticaret işletmenizi kurmaya artık neredeyse hazırsınız. Ancak, bu son adımı atmadan önce, sitenizi ve sayfalarınızı Google ve diğer arama motorları için doğru şekilde yapılandırabilmek adına arama motoru optimizasyonunun (SEO) temellerini anlamalısınız.

Arama motorlarını ve SEO optimizasyonunu daha iyi anladıktan sonra, artık mağazanızı oluşturmaya hazırsınız. Artık piyasaya açıldığınıza göre, ürünlerinizi pazarlamak gibi yeni ve zor bir süreç başlıyor. Bu konuda birçok yeni mağaza sahibi fiziksel ürünlerini bizzat satmayı düşünmek zorunda olsa da dijital pazarlamanın geri kalanı temelde bir şeyi iyi yapmaya dayanır: sitenize gelen ziyaretçi sayısını arttırmak. Diğer blog yazılarımız aracılığıyla bu temeli nasıl güçlendirebileceğiniz hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.