Yeni Bir Web Sitesine Nasıl Ziyaretçi Çekilir?


 

 

"Çevrimiçi mağazama nasıl daha fazla ziyaretçi çekerim?"

Bir noktada, bu düşünce çevrimiçi satış yapan her girişimcinin aklından geçmiştir.

Çoğu girişimcinin, çevrimiçi bir mağaza kurmak için harcadığı onca çaba ve zamandan sonra, karşılaşmaktan en çok korktuğu durum, mağazayı açmak ve kara kara ziyaretçilerin nerede olduğunu düşünmektir. Son altı ayda istikrarlı bir büyüme görmüş, ancak ziyaretçi trafiği ve satışlarda bir düzlüğe girmiş olabilirsiniz. Ya da belki bir ziyaretçi trafiği çekme taktiği ile başarılı oldunuz ve bundan sonra hangi taktikleri deneyebileceğinizi merak ediyorsunuz.

İster ilk müşterinizi ister 1000. müşterinizi çekmeye çalışıyor olun, çevrimiçi mağazanıza daha fazla trafik çekmek, işinizi büyütmenin her zaman çok önemli bir parçasıdır. Siteniz dönüşümler için uygun bir şekilde optimize edilmişse, web trafiğinde artış elde etmek, daha fazla müşteri ve daha fazla satış anlamına gelebilir.

 

Web Sitenize Trafik Çekme

 

Pazarlama açısından bakıldığında iyi haber şudur ki, ilk müşterinizi elde etme süreci ile yüzüncü müşterinizi elde etme süreciniz aynıdır. Ancak trafiğin başarılı bir şekilde satış ve kârla sonuçlanması, trafiğin dönüştürülebilir ve maliyetin sürdürülebilir olmasını sağlamak için bazı temel ön koşullar vardır. Kendinize şunları sormalısınız: Bu iyi bir ürün mü? Büyük bir hedef pazarı var mı? Hitap edilebilir bir hedef pazarı var mı? Harika bir ürün hikayesi var mı?  Hedef kitleye ulaşmanın düşük maliyetli bir yolu var mı?

Sosyal medya katılımı, web sitenize trafik çekme umuduyla, Facebook, Twitter vb. üzerinden çevrimiçi mağazanızın bir bağlantısını paylaşmaktan çok daha fazlasıdır. Sosyal katılım, doğru insanlarla konuşmayı teşvik etmek, üzerinde düşünülmüş yanıtlar vermek ve heyecan ve coşku beslemekle ilgilidir.

Bu kaynakların bazıları, işiniz için daha yüksek kaliteli trafik oluştururken, bazıları daha düşük kaliteli trafik oluşturacaktır. Örneğin, ofis malzemeleri satın almakla ilgilenen genç profesyonelleri hedeflediğinizi varsayalım. Pinterest, bu örnekte LinkedIn’e göre daha iyi bir seçenek olabilir. Çevrimiçi mağazanıza çekeceğiniz daha fazla trafik, bu sıradan müşterileri, ödeme yapan müşterilere dönüştürmek için daha fazla fırsat anlamına gelir.


Yorum yapın


Yorumların yayınlanabilmesi için onaylanması gerektiğini lütfen unutmayın