İş Fikirleri RSS



Ön Sipariş Nedir

    Ön siparişler, hiçbir zaman çevrimiçi işletmeler için bugün olduğu kadar çok yönlü ve etkili olmamıştı. Sabah kalktığınızda kısa bir açıklama ile birlikte bir ürün resmi gönderebilir ve akşama kadar dünyanın dört bir yanından bu ürünün lansmanını onaylayan ve hatta finanse eden yüzlerce sipariş alabilirsiniz. Nakit akışı üzerindeki olumlu etkileri, ürün lansmanlarınıza katabileceği esneklik ve telafi edebilecekleri riskler de dahil olmak üzere sizi ön sipariş kullanmaya zorlayacak birçok neden vardır. Ön sipariş, henüz satışa sunulmamış veya şu anda stokta olmayan bir ürün için verilen bir sipariştir. Ürünler mevcut hale geldiğinde müşteriye gönderimleri yapılır. Ön siparişler, müşterilerin ürünleri mevcut olmadan sipariş etmelerine imkân sunar. Ön siparişler, küçük girişimlerden büyük şirketlere (örneğin Sony'nin devasa Playstation 5 ön satışı gibi) daha küçük...

Okumaya devam et



Kullanıma Hazır Çevrimiçi Tişört Şablonları ve Modelleri

    Giyim sektöründe harika bir çevrimiçi mağazanız var, ancak bir şey eksik: aynı derecede harika ürün fotoğrafları. Belki ürün fotoğrafçılığında sorun yaşıyorsunuz, belki de mağazanızda talep üzerine baskı hizmeti kullanıyorsunuz, bu gibi nedenlerden ötürü elinizde gömleklerinizle alakalı fotoğraflar bulunmayabilir. Bu yüzden bu yazıyı hazırlama gereği hissettik. Kıyafet seriniz için kullanabileceğiniz en iyi tişört şablonlarının ve modellerinin bir listesini derledik, böylece manken bulmak ve stüdyo aydınlatmasını mükemmelleştirmek gibi konularda endişelenmenize gerek kalmayacak. Tek yapmanız gereken beğendiğiniz bir tişört modeli bulmak ve tasarımınızı eklemek. Bu modeller arasında gezinirken, mevcut iki tür tişört şablonunu göz önünde bulundurun: çevrimiçi tişört şablonları ve indirilebilir tişört model dosyaları. Bir tişört modeli, kendi grafikleriniz, resimleriniz, görselleriniz, kelimeleriniz veya markanızla bir tişört tasarlamak için uygun olan boş...

Okumaya devam et



İnternetten Nasıl Para Kazanılır?

    Geçtiğimiz yıl, hepimizi iç mekanlarla kucaklaşmaya teşvik etti. O halde, evlerimizin güvenliğinden tutun da çevrimiçi para kazanmaya kadar olan ilginin artmakta olması hiç de şaşırtıcı değil. Bir zamanlar uzak bir hayal gibi hissettiren şey, şimdi ise milyonlarca insan için bir gerçektir. Son birkaç yıldır ev ofislerindeki insanlar ve uzaktan çalışanlar, artık aile etkinliklerinde daha az açıklama yapmak zorunda kalıyor. Çevrimiçi olarak makul miktarlarda miktarda para kazanmanın yolu artık çok daha net. İnternetin büyüsü, aynı anda hem bir satış kanalı hem bir pazarlama ağı hem bir topluluk merkezi olup bundan çok daha fazlasını da vaat edebilmesidir. İnternette çevrimiçi anketler ve ikinci el ürünler satmanın ötesinde çevrimiçi para kazanmanın daha birçok yaratıcı yolu vardır. Bununla birlikte, bazı işletmeler ve yan...

Okumaya devam et



Evden İş Fikirleri

    Bir iş sahibi olmayı ve işletmeyi planlıyorsanız, ticari gayrimenkul kiralamak, bir ofise gidip gelmek veya çalışanları yönetmek gibi şeyler hakkında kafa yormak zorunda kalabilirsiniz. Ancak evden yürütülen işlerinin yükselişiyle birlikte, gittikçe daha fazla insan, işletmelerini kendi evlerinde kurmanın yollarını keşfediyor. Teknolojinin bize nasıl ve nerede çalıştığımız konusunda daha fazla esneklik sağladığı günümüz çağında globalleşen dünyanın da etkisiyle, evden yürütülen işletmeler çeşitli şekillerde karşımıza çıkıyor. Bazıları satacağınız ürünler için kullanmadığınız bir odayı mini depoya dönüştürmenizi gerektirirken, diğerleri tamamen çevrimiçi olarak çalıştırılabilir. Ancak genel olarak, bu tür işletmelere sahip olduğunuz mevcut alanınızı ve araçlarınızı kullanarak başlayabilirsiniz.   Ev İşletmelerinin Artıları ve Eksileri   Düşük yatırım gerektiren bir işletme sahibiyseniz genel giderler (depolama ücretleri gibi) ve ayrıca talep edebileceğiniz potansiyel vergi...

Okumaya devam et



Benzersiz Satış Teklifi Nedir?

    Rekabet, iş dünyasında doğal bir düzendir, özellikle de endişelenmeniz gereken tek şeyin yalnızca yerel rakiplerinizin olmadığı e-ticaret dünyasında. Müşteriler seçeneklerden bunalmış durumdalar ve bir ürünü veya markayı diğerinden farklı kılan şeyi çabucak anlamak istiyorlar. Kendinizi ve ürünlerinizi konumlandırmanın doğru yolunu bulmak, öne çıkmakla uyum sağlamak arasındaki fark anlamına gelebilir. Bu nedenle, tüm girişimcilerin marka bilinci oluşturma ve pazarlama kararlarınıza rehberlik edecek Benzersiz Satış Teklifi (USP) kavramını anlayabilmesi çok önemlidir. Daha yaygın bir şekilde USP olarak adlandırılan Benzersiz Satış Teklifi, işletmenizin tüm bu rekabete rağmen parlamasını ve büyümesini sağlayabilir. Pazarınızdaki diğer işletmelerle kıyasladığınızda işletmenizi öne çıkaran özel bir avantajdır. Kararlı ve kasıtlı bir USP oluşturmak, pazarlama stratejinize odaklanmanıza yardımcı olur ve mesajlaşmayı, markalaşmayı, metin yazarlığını ve diğer pazarlama kararlarını...

Okumaya devam et