Sıkça Sorulan Sorular


Shopify Nedir?

Shopify, kendi çevrimiçi mağazanızı yaratmanıza izin veren bir web uygulamasıdır. Tek tek kullanıcıların marka gereksinimlerini karşılayacak şekilde özelleştirilebilecek çok çeşitli şablonlar sunar ve fiziksel veya dijital ürünlerin satılmasını sağlar.

Shopify'ın arkasındaki ana fikirlerden biri, teknik ya da tasarım becerilerinden çok uzak olmayan kullanıcıların, bir tasarım ajansı ya da web geliştiricisinin katılımı olmadan bir mağaza oluşturabilmesidir; ancak, HTML ve CSS'yi bilen insanlar, Shopify'ın her ikisini de düzenlemenizi sağladığını ve şablonların tasarımı üzerinde size çok fazla kontrol sağladığınızı keşfetmekten memnuniyet duyacaklardır.

Shopify barındırılan bir çözüm olduğundan, web barındırma satın almak veya herhangi bir yere yazılım yüklemek için endişelenmenize gerek yoktur; Buradaki fikir, mağazanızı inşa etmek ve işletmek için ihtiyacınız olan hemen hemen her şeyin 'kutudan çıkar' olduğudur.

Bununla birlikte, bir Shopify mağazasını uygulamalar ekleyerek daha fazla bireysel gereksinimi karşılayacak şekilde özelleştirebilirsiniz - daha sonraları - veya özel kod kullanarak.

Shopify bir hizmet ('Saas') aracı olarak bir yazılımdır - bu sizin sahip olmadığınız anlamına gelir ancak kullanmak için aylık bir ücret ödersiniz. Bir web tarayıcısına ve internete erişiminiz olduğu sürece, mağazanızı her yerden yönetebilirsiniz.

 

Kaç kişi Shopify kullanıyor? Ve neden bu önemli?


800.000 mağazaya güç sağlamak için kullanılıyor

1.000.000'den fazla aktif kullanıcı

satışlarda 100 milyar doları aştı.

Şimdi, Shopify'ın hesap departmanına bir köstebek olmadan, yukarıdaki rakamların doğruluğunu onaylamak imkansız, ancak Shopify'ın kesinlikle daha köklü e-ticaret platformlarından biri olduğunu söylemek oldukça güvenli.

Bu önemlidir, çünkü çevrimiçi bir mağaza kurmak için barındırılan bir çözümü seçtiğinizde, bunu sağlayan şirkete büyük miktarda güven veriyorsunuzdur. Geçmişte kapatılan benzer hizmetlerin geçmişte örnekleri oldu - Magento Go bir noktaya değiniyor - kullanıcıları için her türlü problemle sonuçlandı (mağazalarını nispeten kısa sürede farklı bir platforma taşımak zorunda kaldılar) .

Shopify'ın güçlü pazar konumu ve çok geniş bir kullanıcı tabanı, şirket için maddi sıkıntı olasılığını daha az muhtemel hale getirmelidir; bu, onlarla birlikte barındığınız bir mağazanın olasılığını aniden daha az ortadan kaldırır hale getirir.

Shopify ile neler yapabileceğinizi kısaca gözden geçireceğiz - ancak önce fiyatlara göz atalım.

 

Shopify fiyatlandırma

Seçilebilecek beş Shopify fiyatlandırma planı var:

'Shopify Lite' - aylık 9 $

'Temel Shopify' - aylık 29 ABD doları

'Shopify' - aylık 79 ABD doları

'Gelişmiş Shopify' - aylık 299 ABD doları

'Shopify Plus' - ücretler pazarlıkta ancak ayda 2000 dolar civarında.

Shopify, ayda 9 dolara mal olan ve sınırsız sayıda mal satmanıza olanak tanıyan başlangıç ​​planı olan "Shopify Lite" ile çevrimiçi satış yapmanın daha ucuz yollarından birini temsil ediyor.


Ancak, 'Lite' planının tamamen işlevsel, bağımsız bir çevrimiçi mağaza oluşturmanıza izin vermediğini unutmayın: daha doğrusu

Facebook sayfanız üzerinden satış yapmanıza olanak sağlar

Shopify'ı mal satmak veya envanteri yönetmek için fiziksel bir yerde kullanmanıza olanak sağlar.

var olan bir web sitesinde veya blogda mal satmanıza izin veren Shopify'ın Satın Al Düğmesine erişmenizi sağlar.

Satın Al Düğmesi, Paypal 'Şimdi Satın Al' düğmesine benzer şekilde çalışır, ancak Shopify'a geri döndüğü için, izleme siparişleri ve bunların yerine getirilme durumları ile ilgili daha karmaşık seçenekler mevcuttur. Ayrıca, tüm ürün kategorilerini başka bir sitede görüntülemek için Satın Al Düğmesini kullanabilirsiniz.

Shopify Satın Al Düğmesini kullanmak, Shopify'ı başka bir platformda oluşturulmuş bir siteye entegre etmenize olanak tanır - örneğin, Squarespace veya WordPress; bu, genellikle mevcut web sitelerinden memnun olan ancak bazı Shopify e-ticaret işlevselliğini bu siteye entegre etmek isteyen kullanıcılar için yararlı bir özelliktir.

Fiyatlandırma ölçeğini yükseltirken, aylık 29 ABD Doları tutarındaki "Temel Shopify" planıyla karşılaşırsınız; ayda 79 dolarlık 'Shopify' planı ve ayda 299 dolarlık 'Gelişmiş Shopify' planı. 'Lite' planından farklı olarak, bu planların tümü tamamen işlevsel bir çevrimiçi mağazaya ev sahipliği yapmanıza izin verir.

Son olarak, göz önünde bulundurulması gereken "Shopify Plus" planı da var - bu, ortalama bir kullanıcıdan ziyade büyük işletmeler düşünülerek daha fazla tasarlanan bir "işletme sınıfı" çözümüdür; Güvenlik, API'ler ve yerine getirme ile ilgili gelişmiş özellikler sunar.

Peki, her plan arasındaki temel farklar nelerdir?

Shopify planları arasındaki temel farklar
Dikkat edilmesi gereken temel özellikler (ve yanlış Shopify planını seçerek kaçırmayın):

raporlama - profesyonel raporlama işlevselliği sadece 79 $ 'Shopify' planı ve sonrasında

gelişmiş rapor oluşturucu - gelişmiş raporlama araçları (özel raporlar oluşturmanıza olanak sağlar) yalnızca en pahalı 'Gelişmiş' ve 'Shopify Plus' planlarında sunulur

hediye kartları - bunlar sadece 79 $ 'Shopify' planlarında geçerlidir.